3Jokes . com

Funny Jokes, Funny Pictures

tmplt

خبرنامه

   RSS Feed  کانال تلگرام
   RSS Feed  فبسیوک
   RSS Feed  عضویت در خبرخوان
   RSS Feed  خبرنامه با ایمیل
   RSS Feed  راهنمایی




ارسال مطلب

جوک، اس ام اس و مطالب جالب خود را برای ما بفرستید.

فرستادن مطلب (کلیک کنید)

شماره ارسال SMS از طریق موبایل: 0935-6243988


تبادل لینک



بازی های اکشن و ماجرایی » بازی Spooky Max

لطفا کمی صبر کنید تا فایل فلش بارگذاری شود.
اگر در مشاهده بازی ها مشکلی دارید اینجا کلیک کنید.

اگر صفحه لود شدن بازی را نمی بینید اینجا کلیک کنید تا بازی در حالت تمام صفحه باز شود .


آموزش بازی

با کلیک روی Play و سپس Let's Rock، مرحله آغاز می شود. اهداف هر مرحله در ابتدای مرحله نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال در مرحله اول، هدف کشتن 25 زامبی با کلت و جمع آوری 1500 دلار پول و نزدیک شدن به 10 روح است و در صورت انجام هر کدام از این موارد، 130XP (امتیاز تجربه) کسب خواهید کرد. با افزایش این امتیازها Level شما افزایش می یابد. در پایان هر مرحله می توانید از ستاره ها و پول های جمع آوری شده برای ارتقای قابلیت های خود (مثل افزایش خون، سرعت) یا ارتقای قابلیت های سلاح های خود (فقط از مرحله 2 به بعد) استفاده کنید.

با کلید های مکان نما حرکت کنید و به وسیله ماوس، نشانه گیری و شلیک نمایید. زامبی ها و اسکلت ها را بکشید. روح هایی که کوله پشتی دارند دوست شما هستند، به آنها شلیک نکنید. با نزدیک شدن به روح ها، آن ها سکه یا بسته کمک های اولیه در اختیار شما خواهند گذاشت. به جز دشمنان عادی، کدوتنبل ها بمب های متحرکی هستند که در صورت شلیک به آنها، یا در هنگامی که به شما نزدیک باشند منفجر شده، به شما و دیگر زامبی ها آسیب می رسانند. کشتن دشمنان به صورت پشت سرهم و بدون وقفه بین دو قتل، باعث افزایش سکه های به جای مانده از کشتن زامبی ها خواهد شد. تعداد قتل های پشت سر هم در سمت راست صفحه با عنوان Combo نمایش داده می شود. در صورتی که پس از کشتن زامبی ها اسلحه به دست آوردید، با کلید Space می توانید آن اسلحه را فعال کنید.

اگر بازی برای کامپیوتر شما سنگین است و گاها کند اجرا می شود یا کنترل قهرمان بازی از دست شما خارج می شود، روی صفحه بازی راست کلیک کنید و از منوی Quality گزینه Low را انتخاب کنید. یا از بالای سمت راست صفحه، ماوس را روی فلش کوچک طلایی رنگ رو به پایین نگاه دارید و اولین گزینه از منوی ظاهر شده را به L (Low) تغییر دهید. با فشردن کلید P بازی متوقف می شود (Pause).

موفق باشید!

برچسب‌ها: ,

Share

Copyright by www.3Jokes.com